Dag 4 op de ranch

30 juni 2014 - Langley, Canada

Niks speciaals gedaan eigenlijk vandaag.

Begonnen met paarden voederen en stallen mesten. Paarden van wei gewisseld, paarden van stal gewisseld en paddocks uitgemest.

Heerlijk gegeten deze middag, simpel, maar lekker! Pizza, brood met tonijnsla en broodjes uit de oven met tonijn en kaas (=yummie!).

Na de middag Leddy opgezadeld. Normaal ook nog Gunman, maar die was een ijzer kwijt, dus training zat er niet in. Naar de training van Leddy gekeken, zeer boeiend! En ik mocht Leddy dan uitstappen *glunder*

Na de middag de pool gekuist, KFC (Kentucky Fried Chicken) gegeten, echt tof, ik had er iets van gezegd en ze zijn dat gaan halen. Lief hoor. Weer stallen en paddocks gemest en dan de keuken opgeruimd. Daarna nog even Rio aan de hand laten grazen.

's Avonds nog een lekker ijsje gegeten en daarna heerlijk even in de jacuzzi geweest, echt zalig, maar héét haha. Deed wel deugd na zo een lange, vermoeiende dag vol klusjes. Daarna lekker gedoucht en mijn blog even updaten. Foto's moet ik nog steeds eens uploaden en foto's van de ranch moet ik nog maken. Maar heb daar gewoon echt nog geen tijd voor gehad. Komt nog wel.

Morgen is het Canada Day, een feestdag hier in Canada. Normaal zouden we in de middag lekker wat relaxen, maar weet niet goed hoe de planning nu juist is. Dat lees je 1 dezer dagen wel dan ;)